Wyrzuć wagę. Włącz uwagę. Zauważ emocje i zmniejsz obwody

▶️Ile razy w ciągu dnia czy tygodnia stajesz na wagę?

▶️Jak często towarzyszy temu strach czy będzie mniej czy więcej ?

▶️Jak często myślisz tego nie powinnam, tego nie mogę bo przytyję?

▶️Jakie myśli towarzyszą ci kiedy wchodzą na wagę widzisz więcej?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

▶️Ile jeszcze będziesz katowała się tymi myślami ?

▶️Ile czasu będziesz oddawała kontrolę jakiemuś małemu urządzeniu nad Tobą i tym co o sobie myślisz i jak się czujesz ? 

▶️Ile jeszcze będziesz razy podchodziła do kolejnej diety by było na wadze mniej ?

Wyrzuć ją i już więcej po nią nie sięgaj.

^ Powiedz sobie szczerze, po co jest ci ona potrzebna?

^ Jakie informacje ci daje, co zyskujesz katując się wchodząc na nią?

___________________________________________________________________________________________________

Ok dostajesz informację – jest mniej lub więcej ok to fakt i co dalej ?

Jest lepiej i euforia i sukces – super. Jest więcej i co czarne myśli, które dowalają samej sobie, że popatrz trzeba było tego nie zjeść, znowu mi nie wyszło, jestem do niczego etc.

Po co i komu to potrzebne jest – Zadaj sobie kochana to pytanie.

  • Może w końcu warto byłoby dokonać zmiany świadomej, spokojnej i trwałej. Trwałej tak.
  • Takiej, która da ci poczucie, że dużo zaczyna się w naszych głowach, myślach, emocjach i na ich podstawie dokonujemy zachować przynoszących konkretne konsekwencje.
  • Jasne, żeby schudnąć, oddać w eter kilogramy czy centymetry ważna jest dieta ale taka która staje się twoim świadomym nawykiem, stylem życia.
  • Ważna jest aktywność która daje ci radość i wiesz po co ją wykonujesz
  • Ważne jest przede wszystkim świadomość w sferze mentalnej bo tylko ona pozowali ci już kolejny raz nie wrócić jak bumerangiem sytuacji, która jest teraz.
  • Wiem co mówię, bo przeszłam różne scenariusze – nie powiem, że miałam nadmiernych kilogramów w przeszłości wiele, nie. U mnie była ciągła myśl, żeby dobrze wyglądać – powodów było kilka 😉

Relacja nieprawidłowa z jedzeniem, jednostki chorobowe, nadmierne kilogramy to prawie zawsze nie tylko kwestia złego, nadprogramowego w ilości jedzenia. Zawsze jest drugie dno i warto w końcu je odkryć.

Droga czasami może i wyboista ale autentyczna a cel osiągnięty ? – najpiękniejszy świadoma, autentyczna i pełna wartości kobieta z cudowną sylwetką 🙂